فیلم صنعتی، فیلم تبلیغاتی، فیلم نمایشگاهی

طراحی کاتالوگ از سالیان گذشته همیشه یکی از مهمترین اقلام تبلیغاتی یک شرکت به شمار می رفت زیرا شما بوسیله طراحی و چاپ یک کاتالوگ میتوانید مجموعه شرکت و یا محصول خود را به مشتری معرفی نمائید از آنجایی که با ورود به عصر دیجیتال معمولا افراد تمایلی بیشتری نسبت به دیدن تا خواندن اطلاعات دارند از این فضای ساخت تیزرتبلیغاتی و یا ساخت فیلم صنعتی و فیلم تبلیغاتی بیشتر از طراحی کاتالوگ و یا چاپ کاتالوگ گردیده است

یکی دیگر از موارد احساس نیاز به ساخت فیلم صنعتی و فیلم تبلیغاتی برقرار کردن ارتباط بیشتر با مخاطب است معمولا در طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ شاید شما نتوانید به خوبی محصول خود را معرفی نمائید لذا با ساخت تیزر تبلیغاتی و یا ساخت فیلم تبلیغاتی ( فیلم صنعتی ) شما میتوانید تمامی زوایای کار خود را به تصویر بکشید .

فاصله زمانی و مکانی دفتر شما با کارگاه تولیدی و یا مجموعه صنعتی شما میتواند شما را ترغیب به ساخت فیلم صنعتی و یا فیلم تبلیغاتی نماید . در ساخت یک فیلم تبلیغاتی و یا یک فیلم صنعتی تمامی حساسیت ها و اولویت های شما لحاظ میگردد . برای ساخت یک فیلم صنعتی و یا فیلم تبلیغاتی ابتدا سناریو با کمک و مشاوره تیم ما و و شما تدوین میگردد و از ارکان مهم قسمت پیش تولید یک فیلم صنعتی و یا فیلم تبلیغاتی می باشد .

شما میتوانید تیزر صنعتی و یا تیزر تبلیغاتی خود را بر روی سایت اینترنتی شرکت خود قرار داده همچنین میتوانید در فضاهای مجازی ساخته شده آپلود نمائید . از موازد ارائه فیلم تبلیغاتی و یا فیلم صنعتی می توان به نمایش آن در غرفه نمایشگاه اشاره کرد معمولا در طراحی غرفه نمایشگاه محلی برای نصب نمایشگر در صورت وجود فیلم صنعتی و یا فیلم تبلیغاتی معین شده است .

مخاطب با دیدن فیلم تبلیغات و یا فیلم صنعتی شما در هنگام حضور در غرفه نمایشگاهی شما میتواند بیشتر با مجموعه و شرکت شما ارتباط برقرار نمائید .

یکی از موارد کاری این مجموعه ساخت فیلم نمایشگاهی می باشد . از آنجایی که حضور در هر نمایشگاه برای تمامی مشتریان شما میسر نمیباشد و مشتریان شما وقت کافی برای بازدید را ندارند از این رو شما می توانید با ساخت فیلم نمایشگاهی یا تیزر نمایشگاهی یک نمایشگاه مجازی دائمی برای خود و بازار هدفتان برگزار نمایید تا با اتمام دوره نمایشگاه بتوانند با دیدن فیلم نمایشگاهی یا تیزر نمایشگاهی شرکت شما با توانمندیهای شما آشنا گردند .

یکی دیگر از موازدی که ساخت فیلم نمایشگاهی و یا تیزر نمایشگاهی را توجیه پذیر می نماید هزینه متحمل شده ساخت غرفه نمایشگاهی برای شرکت کننده ها می باشد . از آنجایی که زمان بازدید غرفه برای هر شرکت کننده حدودا به طور متوسط چهار روز می باشد با ساخت فیلم نمایشگاهی و یا تیزر نمایشگاهی شما میتوانید نمایشگاهی دائمی برای مشتریان خود برپا نمائید .

مورد بعدی بسیار با اهمیت در ساخت فیلم صنعتی و فیلم تبلیغاتی توجه این موضوع به نظافت لوکیشن و دستگاه ها و همچنین البسه پرسنل سازمانی می باشد. زیرا در خارج از تایم ساخت فیلم تبلیغاتی و فیلم صنعتی نمیتوان شرایط را اینگونه محیا کرد .

نکته پر اهمیت دیگر را میتوان استفاده از تجهیزات تصویربرداری هوایی عنوان کرد . با استفاده از هلی شات شما میتوانید تصاویر بسیار مجلل را به تصویر بکشید که حتی با حضور مشتری و بازار هدف خود هم نمی توانین چنین تصاویری در محل فعالیت خود ملاحظه نمائید .

پس با توجه به موارد یاد شده ساخت فیلم صنعتی و فیلم تبلیغاتی و همچنین تیزرصنعتی و تبلیغاتی از هرجهت به نفع شما میباشد و از ارکان تبلیغاتی اجتناب ناپذیر هر شرکت یا سازمانی است

راوی رسانه با توجه به دانش روز و بکارگیری تجهیزات پیشرفته میتواند شما به دستیابی و تولید یک فیلم تبلیغاتی و یا فیلم صنعتی نزدیک نماید .

جهت درخواست نمونه کار و مشاوره حضوری میتوانید با ما تماس حاصل نمائید .

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید
تماس با ما
ارسال پیام
ارتباط در واتساپ