ملزومات شروع فعالیت های تبلیغاتی یک شرکت

در ابتدا برای شروع فعالیت های یک شرکت نیازمند موارد تبلیغاتی می باشیم این موارد را معمولا بر اساس بودجه تخصیص یافته برای آن شرکت و یا سازمان مشخص می کنند .

موارد شامل تهیه و طراحی برندبوک ، طراحی کمپین های تبلیغاتی ، طراحی لوگو یا طراحی لوگو تایپ ، طراحی وب سایت یا طراحی اپلکیشن ، طراحی کاتالوگ ، طراحی بروشور ، طراحی ست اداری شامل طراحی کارت ویزیت طراحی سربرگ طراحی پاکت نامه ، طراحی فولدر ، طراحی فونت ، طراحی بیلبرد ، طراحی استند ، طراحی محیطی ، طراحی غرفه های نمایشگاه ، عکاسی صنعتی ، عکاسی تبلیغاتی ، ساخت ویدئو های آموزشی ، طراحی دکوراسیون اداری و …

تمامی این موارد میتواند به صورت یک باره و یا جدا از هم سفارش داده شود اما برای یکسان سازی بیشتر بهتر است با یک محموعه کار را پیش ببریم

راوی رسانه آمادگی دارد کلیه مراحل موارد فوق را از ابتدا تا انتها به صورت کامل حرفه ای طراحی و اجرا نماید این مجموعه با بکارگیری واحد تکمیلی نظیر چاپخانه چاپ افست و چاپ دیجیتال همچنین خدمات پس از چاپ یا صحافی در یکپارچه سازی موارد فوق شما را یاری دهد .

از دیگر امکانات این مجموعه میتوان به واحد عکاسی و ساخت تیزر های تبلیغاتی اشاره نمود در این بخش از محصولات شما جهت استفاده در وب سایت طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی بیلبورد تبلیغاتی رسانه ای و محیطی عکس با کیفیت گرفته میشود که معیار های لازم را در جهت حرفه ای شدن به شما ارائه دهد. ساخت تیز های صنعتی و فیلم های تبلیغاتی از خطوط تولید کارخانجات و تولیدی ها میتواند شما را به هدفتان نزدیک گرداند .

شما برای بهتر دیده شدن نیازمند در معرض دید قرار گرفتن دارید ساخت وب سایت و طراحی فضای مجازی شما را به این هدف نزدیک میکند ساخت وب سایت های شرکتی و طراحی وب سایت های فروشگاهی و همچنین سایت های شخصی در کنار ساخت اپلکیشن از دیگر توانمندیهای راوی رسانه میباشد .

تمامی این مراحل بجز جلسات مشترک و گفتگو در مورد موارد مطروحه عملا غیر ممکن است این مجموعه آمادگی خود را جهت میزبانی از شما عزیزان اعلام می دارد از این رو میتوانید همین حالا با ما تماس گرفته و از خدمات مشاوره ای رایگان ما استفاده نمائید . مشاوره ای که چکیده تجربه همکاران ما در این حوزه میباشد.

برای نشان دادن محصولات خود به رقبا شما میبایست فضایی را هر ساله آماده نمایید شرکت در نمایشگاه های مختلف این امکان را به شما می دهد که با طراحی و اجرا غرفه نمایشگاه و ایجاد فضایی جذاب برای مخاطبانتان و ارائه و پرزنت دستاوردهایتان با کمترین هزینه بیشترین نتیجه را برای خود فراهم سازید .

برگزاری تخصصی نمایشگاه و ایونت و همچنین دیجیتال مارکتینگ طراحی فضای مجازی ( طراحی و مدیریت پیج های اینستاگرام ) بسته بندی محصول خدمات سئو سایت تبلیغات در صدا و سیما موشن گرافیک از دیگر توانمندیهای ما میباشد .

 

اشتراک این نوشته

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید
تماس با ما
ارسال پیام
ارتباط در واتساپ