هدف از ساخت فیلم تبلیغاتی و فیلم صنعتی

ساخت فیلم صنعتی – ساخت تیزر صنعتی – ساخت فیلم تبلیغاتی – ساخت تیزر تبلیغاتی – ساخت فیلم نمایشگاهی 

بازاریابی محتوا فقط نوشتن نیست مصرف کنندگان امروز و خریداران B2B همیشه در همه کانال ها هستند. این بدان معنی است که بخش قابل توجهی از مخاطبان شما در برخی از روزها در فیس بوک ، اینستاگرام ، لینکدین ، یوتیوب و سایر سیستم عامل های ویدیویی قرار دارند و اگر در آنجا سعی در دستیابی به آنها ندارید ، مطمئناً استراتژی بازاریابی شما صاف افتادن در بازار امروز و حضور آنلاین غالب برای ایجاد یک برند معتبر ، قابل شناسایی و قابل اعتماد در صنعت خود و جلو ماندن از رقبا کلیدی است. بسیاری از تولیدکنندگان در حال سرمایه گذاری در بازاریابی ساخت فیلم تبلیغاتی و فیلم صنعتی هستند تا محصولات و کارخانه خود را برای ارتباط با مشتریان بیشتر نشان دهند.

با در نظر داشتن این موضوع ، راوی رسانه به تولیدکنندگانی مانند شما کمک خواهد کرد تا محتوای ساخت فیلم تبلیغاتی و فیلم صنعتی با کیفیت و مقرون به صرفه تهیه کنید و به شما کمک می کند توانمندی های خود را نشان دهید .

بازاریابی ساخت تیز تبلیغاتی و ساخت تیزر صنعتی

اگر هنوز مطمئن نیستید که ساخت فیلم تبلیغاتی می تواند تأثیر مثبتی در تجارت شما بگذارد ، این اعداد ممکن است شما را متقاعد کند:

هر روز 500 میلیون ساعت فیلم در YouTube مشاهده می شود

بیش از 500 میلیون نفر هر روز در فیس بوک فیلم تماشا می کنند

87٪ از بازاریابان آنلاین از طریق ساخت فیلم تبلیغاتی و همچنین فیلم صنعتی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای خود استفاده می کنند

83٪ از متخصصان بازاریابی فکر می کنند استراتژی های ساخت تیزر تبلیغاتی و تیزر صنعتی خوبی دارند

بازاریابانی که از محتوای ساخت فیلم تبلیغاتی و فیلم صنعتی استفاده می کنند 49٪ سریعتر از کسانی که استفاده نمی کنند درآمد کسب می کنند . در حالی که وبلاگ نویسی استاندارد ، جایگذاری تبلیغات و سایر روش های سنتی بازاریابی هنوز جای خود را دارند ، این آمار نشان می دهد که ارزش یک ( فیلم تبلیغاتی و یا فیلم صنعتی ) استراتژی کاملاً بازاریابی محتوای را نمی توان نادیده گرفت. به طور خاص برای تولیدکنندگان ، نشان دادن عملکرد یک ابزار ماشین کاری یا یک فرایند پیچیده که شامل یک مفهوم مهندسی سطح بالا است ، می تواند یک مبارزه باشد.

با استفاده از ساخت فیلم تبلیغاتی و فیلم صنعتی ، می توانید این ابزارها یا فرآیندها را در عمل نشان دهید ، این فقط به مخاطبان شما کمک می کند تا در مورد محصولات شما اطلاعات کسب کنند و با شرکت شما ارتباط برقرار کنند.

شروع کار با یک استراتژی ساخت فیلم تبلیغاتی و فیلم صنعتی

ترس از سرمایه گذاری یکی از موانع اصلی بسیاری از بازاریابان هنگام در نظر گرفتن یک برنامه ساخت فیلم تبلیغاتی و فیلم صنعتی است. واقعیت این است که شما نیازی به سرمایه گذاری هنگفتی ندارید. این چهار مرحله را دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که همه چیزهایی را که برای شروع ساختن فیلم بدون شکستن بانک لازم دارید ، در اختیار دارید:

در هنگام انشعاب در قلمرو و فناوری های جدید ، برای بازاریابان مقاومت در برابر روش های جدید ناآشنا یا ابتکاری آسان است. به جای تأخیر دوباره ، اولین قدم این است که به سادگی تصمیم بگیرید که ساخت فیلم تبلیغاتی و فیلم صنعتی را امتحان کنید.

برای ایجاد موارد ساخت فیلم تبلیغاتی و فیلم صنعتی با کیفیت بالا برای تجارت خود به استودیوی فیلم هالیوود نیاز ندارید. در حقیقت ، راوی رسانه میتواند با ساخت فیلم تبلیغاتی و فیلم صنعتی و با استفاده از توان فنی بالا و به خدمت گرفتن سخت افزار های مناسب شامل تجیزات نورپردازی و حرکتی و همچین مواردی مانند هلی شات و تصویربرداری هوایی شما را یاری نماید .

ساخت فیلم تبلیغاتی و فیلم صنعتی جنبه هایی از شرکت شما را در بر می گیرد و آن را برای مخاطبان توضیح می دهد

نمایش محصول خود از طریق ساخت فیلم تبلیغاتی و فیلم صنعتی می تواند روشی موثر برای جذب خریداران بالقوه باشد. این مسئله به ویژه اگر توضیح در مورد نوع محصول شما یا افزودن جدید باشد ، می تواند بسیار مفید باشد. صرف نظر از این ، خریداران دوست دارند بدانند چه چیزی می خرند و نسخه ی نمایشی ویدیو یک روش عالی برای نشان دادن آنهاست.

آنچه شرکت های دیگر در مورد شما می گویند مهم است. اگر بتوانید آنها را وادار کنید که این موارد را به صورت ساخت فیلم تبلیغاتی و فیلم صنعتی بیان کنند ، بازخورد آنها می تواند یک ابزار ارزشمند بازاریابی دیجیتال باشد. این نوع ساخت فیلم تبلیغاتی و فیلم صنعتی می تواند به عنوان مجموعه ای از توصیه های طیف وسیعی از مشتریان به خوبی کار کند ، یا اینکه به مدت طولانی تمرکز بر روی اینکه چگونه محصول / خدمات شما راه حلی برای یکی از مشتریان شما ارائه داده است تمرکز کنید.

امروزه ارتباط با مشتریان خود به روش های جدید و معنی دار بیش از هر زمان دیگری مهم است. بسیاری از تولیدکنندگان از ساخت فیلم تبلیغاتی و فیلم صنعتی برای نمایش کارخانه خود به مشتریان به دلیل محدودیت سفر استفاده می کنند و صادقانه بگویم ، این فیلمهای تبلیغاتی و صنعتی به آنها کمک کرده است تا فروش خود را افزایش دهند. ساخت فیلم تبلیغاتی و ساخت فیلم صنعتی می تواند ابزاری عالی برای هدایت بازدید به وب سایت شما ، تبلیغ محصولات جدید یا افزایش آگاهی از برند شما باشد. اگر رقبای شما هنوز ابتکار عمل ساخت فیلم تبلیغاتی و ساخت فیلم صنعتی را شروع نکرده اند ، می توانید شرط بگذارید که به زودی این کار را می کنند.

از دیگر موارد ساخت تیزر میتوان به ساخت تیزرها و فیلم های نمایشگاهی اشاره کرد که در بخش های بعد به آن میپردازیم .

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید
تماس با ما
ارسال پیام
ارتباط در واتساپ