هدف از طراحی کاتالوگ و بروشور

طراحی کاتالوگ – طراحی بروشور

اولین قدم برای دستیابی به اهداف فروش چیست ؟ چه چیزی باعث برجسته شدن محصولات می شود؟

این سوالات متداول است پاسخ ها از تجربیات جمع شده ما در زمینه طراحی و ایجاد کاتالوگ حل شده است. سرنخ آن تصاویر و فرمول های خلاقانه است. در اینجا ما پاسخ های شما را خواهیم داد . شرکت های بزرگ از طریق دیدگاه مصرف کنندگان و بازرگانان زمان گذاشته اند تا موثرترین راه حل را برای کاتالوگ کالاهای خود مشخص کنید. برای بهینه سازی سیستم های مدیریت محتوای خود ، تحلیل منطقی حیاتی را دقیقاً مشخص کنید.  محتوای ارزش افزوده ایجاد کنید که نشان دهنده کار شما باشد و برای جلب توجه مخاطبان شما کار کند. سیستم عامل های بازاریابی یکپارچه را برای سودمندترین فرصت های فروش ایجاد کنید. یک شخصیت گرافیکی بسازید که ایده اصلی مارک و محصولات شما را ایده پردازی کند.

ما برای کشف هویت نام تجاری شما با شما کار می کنیم. هدف رساندن پیام درست به مخاطبان مناسب در صحنه درست است. قدرت ما همیشه توانایی افزایش ارزش محصول و عملکرد برند از طریق ارتباط هنرمندانه و در عین حال ساده بوده است که باعث برجسته شدن ما می شود. ما یک تیم طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی ست اداری طراحی کارت ویزیت طراحی برندبوک طراحی غرفه نمایشگاه و عکاسان حرفه ای داریم که سابقه گسترده ای در تولید تجاری و شرکتی دارند ، مهارت و تجربیات آنها بی نظیر است. تیمی از نویسندگان متن با تجارب و تخصص های فردی در زمینه های مختلف تجاری ، سبک نوشتاری و زبان ها ، برای کمک به شما در صحبت کردن با مخاطبان خود به زبان آنها. خدمات چاپ افست و چاپ دیجیتال ساخت تیزرها و فیلم های تبلیغاتی طراحی وب سایت و اپلکیشن و تحویل به عنوان درخواست های اضافی در دسترس هستند.

در فرآیند نهایی ، می توان از کاتالوگ شما برای ایجاد تأثیر برند استفاده کرد. این می تواند در کانال های مختلف بازاریابی اعمال شود شامل: مشخصات شرکت، ارائه آنلاین، ویدیوی شرکتی، ویدیوی اینفوگرافیک، وب سایت، VR360 / محتوای رسانه های اجتماعی.

طراحی و ساخت بروشور برای استفاده به عنوان اسناد روابط عمومی برای آژانس ها – سازمان ها اسنادی برای معرفی موثر محصولات یا خدمات شما به مخاطبان هدف.

ما به شما کمک می کنیم تا مشخصات متمایز برند را شناسایی کرده و از آنها برای برقراری ارتباط سیستماتیک استفاده کنید. از جمله کمک به ایجاد محتوای عکس توسط تیمی از عکاسان حرفه ای و محتوای متنی توسط تیمی از نویسندگان ماهر که با ایجاد قالب های مختلف زبان ، کانال ارتباطی شما را به زبان های مختلف برای مشتریان باز می کند. چاپ و توزیع برای گروه های هدف

متفاوت با مفهوم ساخت بروشور در طراحی ماژول ، می تواند طراحی بروشور شما را به انواع مختلف تبلیغات بصورت آنلاین و آفلاین مانند بروشور / کاتالوگ / نمایش اسلاید / ارائه ویدیو / محتوای رسانه های ثروتمند / وب سایت / اجتماعی گسترش دهد. محتوای رسانه ای / برنامه موبایل / و موارد دیگر ، که سبک منحصر به فردی از نام تجاری ایجاد می کند. حفظ را به راحتی ایجاد کنید. همچنین باعث می شود تا زمان و هزینه صرفه جویی شود تا اینکه تولید را یکی یکی جدا کنید. همه با هم تبدیل به یک ابزار عالی بازاریابی می شوند.

کاتالوگ ها هنوز هم یک ابزار بازاریابی بسیار مهم هستند. به گفته انجمن داده و بازاریابی ، خرده فروشان هر ساله حدود 9 میلیارد دلار برای بازاریابی کاتالوگ هزینه می کنند و حدود 100.7 میلیون مشتری در سال گذشته خرید کاتالوگ انجام داده اند. بعلاوه ، تقریباً 40٪ از خریداران پوشاک – و بیش از یک سوم مصرف کنندگان لوازم الکترونیکی و اداری – ابتدا از طریق پست مستقیم در مورد محصولات اطلاعات کسب می کنند. در این دوره ، مزایای تبلیغ مقاله را کشف کنید و یاد بگیرید که چگونه یک کاتالوگ موثر طراحی کنید. جان مک وید طراحی کاتالوگ را به نمایش می گذارد و نمونه های واقعی را به اشتراک می گذارد.

موضوعات شامل:

ایجاد یک طراحی مدرن کاتالوگ

شروع کار با طراحی کاتالوگ

نقاط قوت و محدودیت های کاتالوگ مقاله

طراحی برنامه ریزی

گزینه های قالب کاتالوگ

گزینه های مقاله کاتالوگ

عکاسی و تایپوگرافی کاتالوگ

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید
تماس با ما
ارسال پیام
ارتباط در واتساپ